Китайските производители не са това, което бяха. Все още могат да се намерят евтини и неособено качествени модели, но компании като Xiaomi, Oppo, OnePlus, Huawei, ZTE печелят все по-сериозно доверие сред потребителите. Проблемът е, че някои от тях все още не са започнали експанзията си в Европа и САЩ. Xiaomi е от производителите, които имат сериозни амбиции, потвърдени и от Хюго Бара. Компанията, която наскоро разшири пазара си в Малайзия, Филипини и Индия, обяви, че е продала 26.1 млн. смартфони за първата половина на 2014 г, според информация на The Next Web. Резултатът е отличен – скок в размер на 271%. Това означава, че Xiaomi вече е надминала резултата от цялата предишна година, когато цифрата достигна до 18.7 млн.

Лей Джун, изпълнителен директор на Xiaomi, обяви, че приходите за първите шест месеца са 5.3 млрд. долара, като увеличението на годишна база е в размер на 149%. Все още няма информация за печалбата, но цифрите звучат много добре. Според Джун доставените телефони ще достигнат около 60 млн, а следващата година се очаква още по-вепчатляващо число – 100 млн.

Xiaomi пожъна успеха си благодарение на смартфони, оборудвани със сериозен хардуер, но с по-ниска цена спрямо голяма част от конкурентите.

Тагове: