Първите уикенд продажби на iPhone са едни от най-важните. Те показват какъв е интересът към новото поколение и разкриват колко добре се справя компанията. Тази година обаче Apple няма намерение да споделя данни от първия уикенд след старта на продажбите.
В писмено изявление за CNBC Apple заяви, че няма да обявява броя предварителни поръчки, нито информация за продажбите през първия уикенд.
От компанията обясниха, че заради разширяването на дистрибуторската мрежа и добавянето на нови оператори, те вече знаят, че ще разпродадат всички налични бройки от новия смартфон. Поради тази причина Apple няма да обявява данни за първия уикенд.
Това решение може да означава две неща. Или Apple не знае колко добре ще се продава iPhone (малко вероятно), или компанията буквално няма достатъчно произведени бройки, за да отговори на търсенето.
Миналата година през първия уикенд iPhone 6S и 6S Plus бяха продадени 13 млн. бройки, а годината преди това реализира 10 млн. продадени iPhone 6 и 6 Plus.
Прочетете: Над една трета от iPhone собствениците са потенциални купувачи на новите iPhone 7 и 7 Plus