Огледалните дисплеи на Samsung намериха първото си приложение на едно колкото логично, толкова и нестандартно място - във фризьорски салон на LEEKAJA HAIRBIS в Сеул, Южна Корея.

Фризьорският салон Jamsil на LEEKAJA HAIRBIS използва 55-инчови огледални дисплеи на Samsung и вече може да предложи персонално преживяване на своите клиенти. Посетителите на салона могат да разглеждат различни стилове прически и цветове и да се запознаят с най-новите тенденции директно от огледалния дисплей.

 

 

Огледалните дисплеи на Samsung, които позволяват на търговците да предлагат интерактивно обслужване на своите клиенти, бяха едни от най-обсъжданите продукти по време на изложения като CES 2016 и ISE 2016.

След първото търговско приложение на решенията Samsung очаква употребата на огледални дисплеи да се увеличи в различни сектори като мода и козметични услуги, мебели и обзавеждане и търговия на дребно. 55-инчовите огледални дисплеи ще се предлагат в целия свят от третото тримесечие на 2016 г.

Учени от Харвард препоръчват извитите дисплеи на Samsung

Тагове: