В Сингапур се използват миризми като вид терапия: пробуждат спомени в хора, които са забравили миналото или са отдалечени от настоящето. Продуктът е разработен от JWT (една от най-големите световни рекламни агенции) и Givaudan (лидери в производството на аромати и вкусове). Идеята е да се използват „малки комплекти”, които съживяват спомените на хора, болни от Алцхаймер или деменция. По този начин те могат да се върнат назад към по-приятни времена.
Комплектът включва около дузина миризми, базирани върху етнос и възраст на пациента. В него има аромати като чили и чесън; смесици, които събуждат спомени за определени ситуации като: леглото в детството и по-точно момента преди лягане (миризма на лавандула, чисти чаршафи) или „училищни дни”. В комплекта има и миризми, които вече не се срещат, но са познати на хората, родени през 60-те – например миризмата на старо рибарско селище, а защо не и аромата на фойерверки, които днес са забранени в Сингапур.
Продуктът е тестван в два от домовете за възрастни в Сингапур, а резултатите са позитивни. От Givaudan обмислят за международно разпространение, но все още не са подбрали точните аромати. Остава и въпросът дали парфюмите ще се разпространяват безплатно или срещу определена сума.