Все още сме свикнали да гледаме сравнително шеговито към Chrome OS компютрите на Google и нейните партньори. Те не са достатъчно функционални за напредналите потребители и все още нямат достатъчно добро софтуерно обезпечение за инженери, дизайнери и програмисти, но стават все по-добри.

Не бива да забравяме още, че основният им таргет са средностатистическите потребители, които имат доста по-елементарни нужди, задоволими от уебуеъра на Google. Според данни на NPD Group през 2013 г. цели 9.6% от продадените компютри (включително таблети) в САЩ са били Chrome OS базирани, без да се уточнява каква част са неттопи и каква — ноутбуци.

На първо място все още е Windows с 34.1%, а на второ — Apple с 15.8% за iOS и 1.8% за Mac. Важно е да отбележим, че през 2012 г. Chrome OS е отговаряла за едва 0.2%.

Тагове: