Разработчиците вече могат да създават единен отчет, в който са включени данни, както от уеб, така и от мобилни приложения. От Google казват, че това ще е в помощ на компаниите, които имат множество допирни точки с техните потребители (уеб, мобилни приложения или чрез други устройства) и ще направи разбирането на данните по-лесно.

До днес, потребителите на Google Анализите трябваше да избират между мобилен или уеб изглед, когато визуализират данните си. Но сега, без значение как потребителите събират данните си (независимо дали от интернет, или от мобилното си приложение), цялата статистика може да се появи в единен изглед, което наистина трябва да даде на компаниите по-лесен начин да изучават поведението на своите потребители. Това също така означава, че сегашните измерватели за "Посетители" и "Активни потребители" са обединени в един единствен "Потребителски" раздел.

Вместо да се говори за "Посещения" - които наистина имат смисъл само в интернет – Google Analytics сега се отнася до "Сесиите" в услугите. Според Google, това ще ви даде "ясен и последователен начин да анализирате и да насочвате вниманието си към всички данни от Google Analytics".

Потребителите, които искат да запазят своите разделени своите показатели от уеб и мобилните приложения, ще трябва да ги филтрират предварително. Като част от тази актуализация, библиотеката на Google analytics.js, отнасяща се за уеб приложенията, сега включва също така и възможността за проследяване на името на потребителя, името на приложението, версията на приложението и проследяване на изключенията.

Тези нови характеристики ще бъдат част от актуализацията, която ще достигне до всички профили в Google Analytics, през следващите няколко седмици.

 

Виж още: Google потвърди, че сканира мейлите ви с рекламна цел!