Както писахме в подробния анализ наскоро, Twitter се доближава все по-бързо до общата концепция на Facebook.
След като в мрежата се появиха скрийншоти от нов интерфейс, който се разделя с простия поток от туийтове, заменяйки ги с двуколонна схема, подобна на Google+, промотираните съобщения при търсене са вече факт. Продуктовият мениджър на Twitter, Нипон Малхотра, споделя, че огромна част от потребителите използват социалната мрежа най-вече през търсачката, което я превръща в удобно място за разполагане на реклами. Той обещава, че промотираните туийтове, които виждате, ще бъдат пряко свързани с това, което търсите.
Според много критици на идеята Twitter въвежда подобен рекламен формат твърде късно. Вече повече платформи се опитват да открият по-ненатрапчиви алтернативи. Какво е вашето мнение?