
Доскоро Slack разчиташе предимно на чатрум метафората, за да осигури бърза и добре организирана комуникация на многобройните си потребители. Услугата разполага и с Posts – възможност за публикуване на по-дълги (и по-важни) съобщения. Логически, тези постове заместват изпращането на мейл към група колеги и объркващата буря от отговори, която обикновено следва това.
Благодарение на подобренията по системата за постове, които Slack въведе, може би ще ви се налага да пишете по-малко мейли. Самата възможност за публикуване на дълги съобщения не е новост, но начинът и удобството на използването й са променени коренно. Вместо в уеб версията на услугата, дългите постове вече се съставят и отварят директно в приложението. За тях са налични и много повече опции за форматиране, а споделените линкове и изображения се визуализират автоматично. Останалите потребители могат да добавят коментари директно върху оригиналния пост, а всички подобни съобщения, които сте изпращали, се съхраняват на едно място, където са винаги лесно достъпни.