От старта си през 2010 г. дизайнът на Instagram е получавал леки промени, свързани най-вече с добавянето на функции и промяната в смартфоните ни и техните екрани. След като преди няколко седмици имаше слухове за по-генерален редизайн, днес компанията пусна новата визия на приложението си. Тя включва както променен дизайн на приложението, така и нова икона за Instagram и другите приложения на компанията - Layout, Boomerang и Hyperlapse.
Във функционално отношение новата версия на Instagram е практически същата, като менютата, бутоните и функциите са непроменени. Визуално обаче компанията залага на черно-бяла визия и много по-изчистен дизайн. В официалния си блог Instagram отбелязва, че "по-семплият дизайн поставя по-голям фокус върху снимките и видеата ви, без да променя начина, по който навигирате в приложението".
В същата публикация компанията, която Facebook придоби за 1 млрд. USD през 2012 г., отбелязва еволюцията на общността си. "В последните 5 години общността ни се превърна от място за споделяне на филтрирани снимки в нещо много по-голямо - глобална общност за споделяне на интереси с над 80 млн. снимки и видеа всеки ден." Засега ъпдейтът е достъпен само в Apple App Store, но в близките часове би трябвало да се появи и в Google Play.
Харесва ли ви новият дизайн? Какво ще кажете за иконата на Instagram? Споделете в коментарите.