Едно от най-големите клишета е, че технологиите навлизат и променят всеки аспект от живота и ежедневието ни. В това число влиза не само начинът, по който се изменя свободното ни време, но и този, по който компаниите осъществяват бизнеса си. Въпреки че това е широко известен факт, все още има фирми, които продължават да избягват новите технологии и Big Data (големи масиви от данни).

Според данни на IDG Enterprise 56% от малките и средните компании в световен мащаб планират или вече са внедрили в своите бизнес процеси Big Data технологии. Според Пламен Русев, предприемач, инвеститор в технологични компании и основател на световната серия от събития Webit, част от които е CEEDS 2015 в София,дигиталната трансформация на бизнеса се случва днес“. Big Data има все по-важна роля, тъй като обработката на тези огромни масиви от данни води до редица подобрения за компаниите, включително „по-успешни продажби и обслужване на клиенти, иновации и оптимизиране на маркетинг и рекламни бюджети“, добавя Русев.

 

 

Навлизането на „големите данни“ предоставя ново ниво на всеобхватност за компаниите – нещо, което не може да бъде постигнато със стандартните маркетингови проучвания. Сега търговците могат да базират своите продукти и обслужване на много по-точна, подробна и профилирана информация – от история на покупките и CRM данни до информация от социалните мрежи. Водеща е нуждата от анализ на оперативните данни, данните за поведението на потребителите онлайн и анализ на транзакциите от системите за продажби. Това е и причината, поради която бизнесът, който ги внедрява, става все по-конкурентоспособен, докато другите губят пазарни позиции.

“Големите данни” маркетинг и рекламни технологии и как те подпомагат развитието на малкия и средния бизнес са само част от акцентите на седмото поредно издание на CEEDS by Webit, което тази година ще се състои на 21 и 22 април в София. Най-голямото събитие за дигиталните, технологични и медия/рекламни пазари поставя фокус върху Централна и Източна Европа. Специален гост на събитието и участващ в програмата ще бъде вицепрезидентът на Европейската комисия и комисар Единни дигитални пазари – Андрус Ансип, заедно с още над 100 от най-известните имена в технологичната, дигиталната, маркетинг и стартъп сцена.

 

 

Сред лекторите са управляващ директор, Cisco EMEA, глобален директор иновации и IoT на SAP, вицепрезидент потребителска сигурност на F-secure, директор ЕМЕА Intel Capital, президент и изп. директор на BitTorrent, директор облачен евангелизъм в Microsoft, основател и CEO на Meltwater Group / MESTghana, топ мениджъри от Google, Forbes, Experian, Philips, MEC Global, Group M, Socialmantic, Criteo, Akamai, Gfk, RadiumOne, SuperHosting.bg и много други.

Tech Summit, Marketing & Innovation Summit, стартиращи компании и инвестиции ще бъдат трите основни сцени на събитието и тази година, а паралелно на тях в програмата са включени редица уъркшопи, няколко събития на технологични и дигитални компании. Предвидена е и “Академия за вирусни кампании” (GoViral Academy), в чиито различни тракове създателите на съдържание (предимно видео), рекламодатели и разработчици ще получат практични насоки за това, как да създадат вирусно съдържание и как да го монетизират.

Билети за събитието може да откриете на официалния сайт http://webit.bg/. (местата са ограничени)

 

Тагове: