Подготовката за второто издание на вече популярното събитие за дизайн Design WeekEnd, което ще се проведе в дните между 17 и 19 март в град Севлиево, вече започна. Това е едно от малкото ориентирани към дизайн събития, провеждащи се в България, а интересът към него нарасна след изданието му 2016 година. Този път освен професионалните и мотивиращи лекции, на които ще имат възможност да се насладят, участниците ще получат и интересна и нелека задача – да изградят бранд за малко повече от 24 часа.

На 17 март (петък), участниците ще бъдат посрещнати и събитието ще бъде открито със запознанство и networking, които ще са ключови за следващите етапи на уикенда. В събота лекциите ще открие Мери Христофорова, последвана от Жюстин Томс и за пръв път – създателят на Ucha.se Дарин Маджаров. Присъстващите ще чуят мотивиращи истории за това, как се постигат понякога доста смели мечти, как се оцелява в свят на дигитални акули и как човек може да постигне нещо голямо – дори да е роден в България. Същия ден, но следобеда ще има още три лекции, фокусирани повече върху практическите моменти в работата на дизайнерите.

Посещавайки събитието, ще можете да се насладите на обсъждане на теми като фотография, дигитално изкуство, типография, лого и векторна графика, дизайн за уеб, моушън графика и още много завладяващи неща в дизайнерската област. Интересният момент ще е заданието, което ще получат всички от организаторите – участниците ще се разпределят на случаен принцип на отбори и ще имат време до неделя да работят заедно, за да изработят собствен бранд и да го представят пред публиката.

Всички настоящи и бъдещи дизайнери, които се интересуват от Design WeekEnd 2017, могат да посетят Facebook страницата на събитието или да влязат в сайта, където е цялата информация за него.

 

Тагове: