Eкипът на HiComm имаше възможността да присъства на едно много интересно и стилно онлайн събитие – представянето на иновативното устройство за нагряване на тютюн lil SOLID 2.0, демонстрирано от експерти с последващи въпроси и отговори към тях. Участие в него взеха Джордж Маргонис, генерален мениджър на Филип Морис България; Поля Александрова, ръководител на отдел „Корпоративни комуникации“; Полина Нинова, ръководител на търговски отдел, и Димитър Костов, ръководител на отдел „Потребителско преживяване“. Във виртуалното студио също така се проведе изключително интересна демонстрация на шеф Петър Михалчев, който представи тайните на корейската кухня, приготвяйки кимчи и чижими.

 

Звездата на вечерта - il SOLID 2.0

Централната новина на събитието беше, че през ноември 2021 г. Филип Морис Интернешънъл започва предлагането на нова бездимна алтернатива на конвенционалните цигари в България – устройството за нагряване на тютюн lil SOLID 2.0 на корейската тютюнева компания KT&G. Двете организации обявиха глобалното си сътрудничество още през януари 2020 г. Според него Филип Морис Интернешънъл ще комерсиализира продукта на една от водещите тютюневи компании в Азия на пазари по цял свят с изключение на родината на lil - Южна Корея, където устройството се предлага от KT&G. Споразумението е с първоначален срок от 3 години. lil SOLID 2.0 е следващо поколение на lil SOLID – еднокомпонентно устройство, което използва технология за индукционно нагряване на тютюна посредством щифт, така че да се генерира аерозол без горене, дим и пепел. Към момента устройството lil SOLID се предлага от ФМИ на 12 пазара извън Южна Корея, сред които са Русия, Япония, Украйна, Армения, Албания, Сърбия, Северна Македония. Българският пазар е сред първите в ЕС заедно с Полша, Чехия, Словакия и Гърция, на които ще се предлага новата бездимна алтернатива.

„Нашата амбиция е да продължим да изпълняваме глобалната цел за бъдеще без дим, в което всички пълнолетни пушачи, които иначе биха продължили да пушат, да преминат възможно най-скоро на по-добри алтернативи и да откажат цигарите“, заяви Джордж Маргонис, генерален мениджър на Филип Морис България по време на виртуалното събитие за представяне на продукта в България. Продуктите на корейската компания KT&G, които се предлагат от ФМИ, са преминали през внимателна оценка, за да се гарантира, че отговарят на всички регулаторни изисквания на пазарите, където ще се предлагат. Устройството покрива и високите стандарти на ФМИ за строга научна оценка, включваща доказателства за липса на горене и значително намаление на коцентрациите на вредни и потенциално вредни вещества в сравнение с отделяните от конвенционалните цигари.

Над 20 милиона са пълнолетните потребители на устройството за нагряване на тютюн IQOS в 70 страни по света, сочат последните финансови резултати на компания за третото тримесечие на 2021 г. От тях близо 73% са преминали изцяло на бездимното устройство и са спрели да пушат.

 

Филип Морис Интернешънъл: изграждане на бъдеще без дим 

Филип Морис Интернешънъл (ФМИ) е лидер в трансформацията на тютюневата индустрия с цел изграждане на бъдеще без дим и замяна на цигарите с бездимни алтернативи в полза на пълнолетните пушачи, които в противен случай биха продължили да пушат. ФМИ е водеща международна тютюнева компания за производство и продажба на цигари, както и на бездимни изделия и свързаните с тях електронни устройства и аксесоари и други изделия, съдържащи никотин, на пазари извън САЩ.

Бъдещето на компанията са новата категория бездимни продукти, които, макар и не без риск, са по-добрият избор за потребителите в сравнение с продължителното пушене. На базата на своите мултидисциплинарни способности при разработването на нови продукти, на високотехнологично оборудване и водещи научни постижения, ФМИ се стреми бездимните продукти да отговарят на предпочитанията на потребителите и на строгите нормативни изисквания. Портфолиото от бездимни продукти включва устройства за нагряване на тютюн и електронни изпарители, съдържащи никотин.

Снимки: ФМИ