На 5. и 6. април в Боровец се проведе Digischool – ежегодната инициатива на Sony, в която представители на медиите се запознават отблизо с най-новите продукти на компанията. Както и през миналите години, през 2013-а имахме възможност да разгледаме горещите предложения сред телевизорите, фотоапаратите, преносимите компютри, аксесоарите за видео и музика. А в някои отделни случай те се съчетаваха по иновативен начина. Нека разгледаме някои от акцентите в презентациите, водени компетентно и не без чувство за хумор от представителите на Sony за България.
Флагманите сред телевизорите
Сред по-достъпните решение се открояваха моделите от серията Sense of Quartz, които съчетават 2D/3D функционалност и смарт възможности с изтънчен дизайн. Особеното при тях е възможността за лесна връзка с мобилни устройства, както и уникалната технология Triluminos, при която се забелязват и най-фините разлики в тоналностите на цветовете. Що се отнася до движението на картините – при тях няма и помен от размазване.
В залата за презентации беше изложен и огромен 86-инчов представител на серията X900, който е първият комерсиален модел на компанията и вече се предлага на нашия пазар. По-малките 55- и 65-инчови варианти се очаквали скоро.
Иновациите при фотоапаратите
Имаше такива при тези с вградена оптика, както и при решенията с вграден обектив. Новото лице на ултразумовете идва с компактно тяло и „разгъващ“ се обектив. А топмоделите с отделни лещи могат да се управляват дистанционно през мобилното устройство, за да правите снимки от място, на което не е задължително да стоите непрекъснато. Идеално за папараците – шегуваха се в залата.
Слушалки за меломаните
Компанията Sony винаги се е свързвала с отлични решения за аудиофилите, от което всъщност идва и името ѝ. Сега вече можете да разчитате на жични и безжични слушалки, които позволяват страхотно потискане на околните шумове и идват с комфортни наушници и свръхолекотено тегло.
Персоналното 3D кино
Най-сетне имахме възможност да се уверим в качествата на т. нар. Personal 3D Viewer, наподобяващ каска със собствени 3D дисплеи и качествен звук. На него можете да гледате филми като кино. Зрителното поле е широко, а образът – перфектен.
Суши на корем
Във втория ден на Digischool япоската компания почерпи гостите си със суши по оригинални японски рецепти – някои от кулинарните изделия сами по себе си бяха произведения на изкуството. Нещо повече – представителите на медиите бяха разделени на отбори за пишман-готвами, като този, в който участваше HiComm грабна една от наградите на строгото жури за най-добре направено суши. Разгледайте галерията по-горе, за да видите наградата ни.