Днес казваме „довиждане“ на бранда Глобул и посрещаме Теленор. Освен името, юридическото название на компанията също се променя - „Теленор България“ ЕАД. Припомняме, че Теленор Груп придоби зеления оператор през август 2013 г. за 717 милиона евро.

Навлизането във финалния етап, в който се включва и ребрандирането на оператора, не можеше да се случи без сериозна подготовка, коментира Хил-Мортен Йонсен, изпълнителен вицепрезидент на Теленор Груп. За него е било от изключителна важност първо да се направи сериозна инвестиция в мрежата, която да отговаря на най-добрите стандарти от 2015 г., а не от 2010 година. Второ, да се промени начинът на работа на цялата компания. По негови думи мениджърите и персоналът работят на едно място – без прегради между тях. Това е важно, тъй като компанията ще се вслушва преди всичко в клиентите, но и в служителите. Чак след това ще се предприемат действия.

 

 

„Инвестициите на Теленор Груп в България досега ясно показват нашите намерения да бъдем дългосрочен инвеститор. Новата търговска марка и новата корпоративна идентичност са логична следваща стъпка в интеграцията на българското ни подразделение в голямото семейство на Теленор Груп, което включва компании в 13 страни от Европа и Азия с общо над 176 милиона абонати“, заяви Йонсен по време на пресконференцията. Той добави, че ключов елемент за Теленор е доверието.

Стайн-Ерик Велан, главен изпълнителен директор на Теленор България, загатна за новостите, които потребителите могат да очакват – част от тях още днес. Промяната на корпоративната идентичност на компанията няма да доведе до затруднения за клиентите, тъй като няма да се налага да преподписват договорите си или да заменят SIM картите си.

 

 

Всъщност едно от най-важните неща, които Велан заяви, е свързано с равноправието на клиентите. Предполагаме, че многократно сте се сблъсквали със страхотни условия, които за съжаление са налични само за нови клиенти. Именно това ще се промени, а ние го очакваме със сериозен интерес. Изпълнителният директор добави, че клиентите могат да очакват повече от обновената мрежа (която е дори готова за 4G, но към момента няма информация за бъдещо навлизане на този стандарт), но и от обслужването.

Разбира се, за всеки са важни абонаментните планове, а новости там не липсват. С абонаментните планове Теленор Резерв клиентите ще са спокойни и защитени от неочаквани сметки в случай на по-високо потребление благодарение на своя персонален резерв от минути за разговори и мегабайти за мобилен интернет. Резервът ще се активира автоматично след изчерпване на месечния пакет за потребление на абоната и е на разположение на всеки потребител на плановете Теленор Резерв без допълнително заплащане. Валиден е за целия срок на договора и след изчерпване може да бъде презареден.

 

Абонаментен план Резерв


Абонаментни програми Резерв Стандарт и Web and Talk Pro

 

Има и много добри новини за потребителите, които нямат търпение да станат собственици на Apple iPhone 6. Велан обяви, че Теленор скоро официално ще предложи новия модел на компанията от Купертино, но и по-големия му събрат – iPhone 6 Plus. Според него това ще стане на много конкурентни цени, а спокойно можем да повярваме на тези думи, тъй като официалният договор с Apple гарантира по-добри условия. От Теленор дори се пошегуваха в Twitter акаунта си, заявявайки, че „Друг оператор ни изпревари с черния iPhone 6“. Вижте повече информация!

Какви са вашите очаквания към Теленор?

Тагове:
Още от Social