Най-голямата нискотарифна авиокомпания в Централна и Източна Европа, Wizz Air, организира второто издание на Wizz Youth Challenge. В него могат да участват студенти от университети и колежи, като целта е да покажат способностите си в справяне с проблеми, свързани с бизнеса, като използват иновативни и креативни идеи.

От компанията ще предоставят един бизнес казус, който трябва участниците трябва да решат, като по този начин те ще могат да придобият практически опит от реално действаща и водеща авиокомпания. Оценката на решенията на казуса ще бъде поставена от жури, съставено от авиационните експерти на WIZZ Air.

Срокове за кандидатстване

Периодът за участие е от 5 март до 25 март 2018 г., като изискването е студентите в бакалавърска или магистърска степен да се обучават на територията на държава, която е част от мрежата на WIZZ.
Регистрацията за предизвикателството става онлайн, на www.wizzyouthchallenge.com, като всички подали заявка ще получат повече информация за казуса заедно с допълнителни материали, които да им помогнат в решаването за заданието.

Финалните решения на казуса трябва да бъдат предадени до 16 април 2018 г., като най-добрите отбори ще бъдат поканени да участват на финално събитие в Будапеща на 9 и 10 май тази година.

Неограничени полети

Наградите за победителите са големи, като те ще имат възможност в рамките на една година да пътуват неограничено в мрежата на Wizz Air, която включва над 600 маршрута и 145 дестинации в 44 страни. Класиралите се на второ и трето място ще получат двупосочни билети, с които да пътуват към желаната от тях дестинация.

Освен добрите награди това предизвикателство ще донесе много ползи на участниците, като те ще се запознаят по-подробно с бизнеса на бързоразвиващата се компания. Този практически опит е ценен урок, който би насърчил предприемаческите и мениджърските амбиции в участниците.

Оуен Джоунс, главен корпоративен директор на Wizz Air, споделя, че първото издание на конкурса е постигнало голям успех, като са били получени над 400 идеи, а събитието е завършило с фантастичен финал в Будапеща. 

Тагове:
Още от Social