По-рано тази година на изложението в Детройт беше представена “обикновената” версия на новия G-class. Вече имаме и доработката на AMG - G63, която беше обявена днес. Производителната версия на модела ще бъде със задвижване на всички колела и 577 конски сили под капака. Очакваме я на пазара догодина.

За споменатите 577 к.с. е виновен 4.0-литров V8 битурбо двигател. Въртящият момент е 850 Nm, а максимумът ще се достига между 2500 и 3500 оборота. Ускорението на новото SUV от 0-100 км/ч ще става за 4.5 секунди. Въпреки че двигателят е по-малък като обем от този на предишното поколение G63 (5.5-литров), възможностите му не изглеждат никак малки, дори напротив. Ускорението му е с почти 1 секунда по-бързо от това на предишната версия. Максималната му скорост е 220 км/ч, като има опция за ъпгрейд до максимална скорост от 240 км/ч. Познатата за гамата AMG предавателна кутия AMG SPEEDSHIFT TCT 9G е налична и тук, но програмирана специално за 2019 AMG G63, за да бъде ускорена смяната на предавки. Също така може да се активира режим на ръчни скорости, при който планките зад волана стават единственият начин да бъде сменена предавка, дори стрелката на оборотомера да е върху червената линия, точно както обичаме. Регулируемото окачване, вложено в автомобила, също е разработка на AMG. Предният мост е с независимо окачване с две полуоски, а задният е на твърда ос с 5-точково окачване. Можете да избирате измежду различни режими в зависимост от пътната настилка, а окачването може и да се настройва автоматично, контролирайки всяко колело индивидуално. 

Разликите в екстериора са в по-широките брони, предната има по-големи отвори за приток на въздух към двигателя, а също и подсилваща маска. LED светлините са стандартни за модела, като можете да поръчате и запазената марка на Mercedes-Benz - Multibeam LED като допълнение. Калниците са раздути, а под тях ще видите 21- или 22-инчови джанти, които можете да поръчате и в черен мат. Другите разлики от стандартния G-class са повече хром и червени спирачни апарати.

Отвътре няма много подобрения, но има отличителни белези, които ни подсказват, че е имало намеса на AMG. Познатите 12.3-инчови дисплеи тук са допълнителна опция, като стандартно AMG G63 е с аналогови прибори. Имаме специални AMG седалки с опция за масаж и нов спортен волан. Вижте повече за интериора:

Резултатът е стилен кросоувър, който ще изглежда много добре и на официални събития, и в гората. Производителят ще разкрие цените за 2019 Mercedes-AMG G63 в края на годината.

Тагове: