Да вземеш в ръце кутията с току-що закупената си нова джаджа и да я разопаковаш с треперещи от вълнение пръсти - това е любим момент на всеки фен на технологиите. Volvo взима тази идея и увеличава мащабите ѝ - неколкократно.

Компанията реши да направи забавна промоция на своя нов камион VNL 760, опаковайки огромните му размери. След това едно 3-годишно момченце имаше забавната задача да разопакова този невероятен пакет, а представител на Книгата на рекордите "Гинес" пък свидетелства, че това е най-голямото unboxing събитие в света.

Камионът е дълъг 25 метра и тежи 16 тона, а цялата конструкция е строена 36 часа.

Идеята е на шведската рекламна агенция Forsman & Bodenfors. Само за няколко дни видеото вече има над 800 000 гледания в YouTube.

Тагове: