Nintendo продължава да налага новата си конзола Switch, демонстрирайки активност и увереност като компанията с най-големи разходи за реклама и през юни.
За изминалия месец японците са на първо място по рекламен бюджет, плащайки 6.6 милиона долара за седем реклами, които са били излъчени над 2500 пъти. Най-скъпото видео от тях е Arms: Answer the Call to Arms и както подсказва името, то е посветено на хитовото ново заглавие Arms. Освен това компанията е платила доста за реклама по време на тазгодишните финали в НБА, както и за клипове за известните с младежката си аудитория Adult Swim, Cartoon Network и Comedy Central.
На второ място по рекламни разходи е Sony, която е заделила 3.7 милиона долара за пет реклами през юни. Най-скъпата от тях е Days of Play: Sunshine Day и е пускана както по време на сблъсъка в НБА, така и в сериалите Family Guy, American Dad и South Park.
На трето място идва Bethesda, чиито 2.2 милиона долара са били похарчени само за две реклами. По-скъпата от тях е The Elder Scrolls III: Morrowind Super Bowl 2017: Fire and Ice, а общо клиповете са излъчени 1300 пъти.
Данните са на статистическата компания iSpot.tv, която събира гледанията от десет милиона умни телевизори.