Докато Apple се опитва да запази в абсолютна тайна всичко около Project Titan, слуховете показват, че нещата бързо се развиват - последният доклад на Business Insider разкрива, че гигантът от Купертино може да е откраднал вицепрезидента по разработката на шасито на Porsche Taycan д-р Манфред Харер.
Taycan е първият електрически автомобил на Porsche, чиято готова за производство версия беше разкрита в края на 2019 г. Очаква се това да служи като платформа за други изцяло електрически автомобили от Porsche. Германският производител на автомобили обаче ще трябва да направи това без д-р Харер - той буквално е написал теорията за модерните кормилни системи.
Харер започва кариерата си в Audi, след което преминава в BMW, преди да се присъедини към Porsche. Той беше ръководител на разработването на шасита в Porsche, което включва автомобили с вътрешно горене, но изцяло електрическите превозни средства са съвсем различен звяр, така че опитът му с Taycan е от значение.
Досега и Porsche, и Харер не са коментирали този преход, но бивш изпълнителен директор на VW казва, че Apple удари джакпота с това назначение.
По-рано днес беше съобщено, че Apple е близо до подписване на сделка с дъщерното дружество на Hyundai Kia, което ще позволи да започне производството на 100 000 автомобила годишно до 2024 г. (с опция за разширяване до 400 000/година). Работата ще се извършва в съоръженията на Kia в американския щат Джорджия.
Снимка: Porsche
Виж още: Резултатите на iPhone 12 в Geekbench разкриват съвсем скромен ръст в производителността