Hyundai е водещо име, когато става въпрос за енергийна ефективност при е-колите. Toва датира от момента на представянето на първия IONIQ през 2016 г. Тази кола и последвалите модели имат скромна 28 kW/h батерия, от която компанията успява да изстиска около 220 км пробег, което е повече, отколкото постигат конкуренти като BMW i3 и Chevy Bolt.
Тази година корейската компания ъпгрейдна батерията с по-висок капацитет, но въпреки това според новите данни на американската Агенция за защита на околната среда това вече не е най-ефективният е-автомобил.
Тази чест се пада на новата версия на Tesla Model 3, която постига най-дълъг пробег в категорията за това, колко път може да измине за количеството енергия, съдържащо се в един галон (3.7 литра) бензин.
Постижението на Tesla е голямо и представлява доказателство за умението на нейните инженери и дизайнери. Това е невероятна ефективност за електрически седан и се постига с непрекъснати подобрения по колата – теглото, мотора и общата ефективност. За разлика от големи имена като Audi и Jaguar, които биха се нуждаели от над 100 kW/h батерия, Tesla може да постигне съвместим пробег с много по-малка батерия. Това дава голямо предимство на компанията пред конкурентите, създаващи своите първи поколения е-коли.