Докато високобюджетните и високоскоростните електрически спортни мотоциклети са чудесни за маниаци, те често не отговарят на ежедневните нужди на много потребители. Но Alrendo TS Bravo може да има решението, предлагайки спецификации на ниво пътуване на много по-достъпна цена.

Водещите европейски производители на електрически спортни мотоциклети като Energica вероятно няма да имат много притеснения от този новодошъл играч. Електрическият мотор Alrendo TS Bravo има скорост до 135 км/ч (84 mph), или малко над половината от това, което най-бързите електрически мотоциклети на Energica могат да постигнат.

Но за около 10 000 евро (приблизително 12 000 щатски долара) TS Bravo се предлага на доста под половината от цената на същия този мотоциклет Energica.

Очевидно Alrendo не е насочен към същия пазар на бързо летящи, търсещи вълнение на пътя мотоциклетисти. Вместо това компанията се надява да се хареса на пътуващите до работата си и на други потребители, които търсят електрически мотоциклет, способен да се справи с ежедневното каране, без да изгаря изкопаеми горива.

Alrendo TS Bravo обаче не е бавен модел. С 11 kW двигател с течно охлаждане, предвиден за импулси с максимална мощност до 58 kW, мотоциклетът все още трябва да предлага нелоша производителност, която да радва мотористите. Голямата батерия от 16.6 kWh всъщност предлага малко по-голям капацитет от най-големите опции от компании като Zero Motorcycles и Harley-Davidson.

При градска скорост от 50 км/ч Alrendo дава на TS Bravo невероятен обхват от 419 км. При по-бързи магистрални скорости от 120 км/ч обаче този обхват предсказуемо пада до по-нисък рейтинг от само 150 км. Разбира се, това все още не е лошо за стандартен мотор. Вграденото зарядно устройство с мощност от 3.8 кВт може да напълни изцяло батерията на мотоциклета за малко по-малко от четири часа.

Моторът разполага и със 7-инчов TFT дисплей, който е по-голям от тези, които се намират на повечето водещи електрически мотоциклети.

Снимка: Alrendo

Виж още: Microsoft Surface Pro 7 Plus е с нов процесор, по-голяма батерия и повече сторидж