TP Vision, компанията, която отговаря за проектирането, производството, маркетинга и продажбите на Smart телевизори с марката Philips, съобщава, че Smart телевизорите Philips, работещи с операционната система Titan OS, вече включват приложението Max.
Titan OS S.L., базираната в Барселона технологична, развлекателна и рекламна компания, наскоро обяви стратегическо партньорство с Warner Bros. Discovery за въвеждане на приложението Max в Titan OS. Тази интеграция позволява на милиони европейски зрители да имат достъп до съдържанието на Max от световна класа директно от своите Philips Smart телевизори.
Като част от това сътрудничество приложението Max вече е достъпно на ключови европейски пазари за Smart телевизорите Philips 2024 с операционна система Titan OS - скоро ще последва актуализация за Smart телевизорите Philips 2023.
Партньорството укрепва обещанието на Philips TV и Titan OS за предлагане на първокласно и локализирано съдържание, като предоставя на зрителите достъп до библиотеката на Max от световна класа. Абонатите могат да се наслаждават на емблематични марки и франчайзи, като HBO, Хари Потър, вселената на DC, Cartoon Network и Max Originals. Актуализацията на платформата Smart добавя също така различни филмови хитове от Warner Bros. Pictures и програми без сценарий от Discovery, TLC, AFN, Food Network, Investigation Discovery и HGTV.
Сред най-очакваните заглавия в гамата на Max са оригиналният филм на HBO Dune: Пророчеството и Хари Потър. Премиум сериалите в портфолиото ѝ включват признати от критиката хитове като „Игра на тронове“, „Домът на дракона“, „Белият лотос“, „Наследство“, „Еуфория“, „Истински детектив“ и „И точно така“. Освен това Мах може да се похвали с емблематични класики на Warner Bros. Television като Friends, любими семейни сериали като Adventure Time и голямо разнообразие от забавления от най-висок клас.
В съответствие с визията на TP Vision и Titan OS за опростяване на откриването на съдържание и предоставяне на по-персонализирано изживяване при гледане Max предлага лесно за използване, ориентирано към потребителите стрийминг изживяване.
Приложението Max ще бъде достъпно за зрителите на Philips Smart TV чрез началната страница на телевизора и чрез натискане на един бутон на дистанционното управление на телевизора. Потребителите могат да стартират приложението директно или да разгледат представеното съдържание чрез банери на началната страница - за да осигурят бърз и интуитивен достъп до обширния каталог.
Абонатите могат да персонализират профилите си, да получават персонализирани препоръки и да се наслаждават на съдържание на предпочитания от тях език. Max също така позволява създаването на профили за деца с подходящо за възрастта им съдържание и родителски контрол. Функцията за интуитивно търсене улеснява намирането на съдържание, а функциите като Продължи гледането, Изтегляне за гледане в движение и възможността абонатите да запазват любимото си съдържание са достъпни.
Коментирайки от името на TP Vision, регионалният генерален мениджър на TV Europe Джонсън Су каза: „Пускането на Max е едно от най-значимите разгръщания на съдържание до момента и ясно доказва, че TP Vision и Titan OS продължават да се стремят да предоставят на зрителите на Philips TV лесен и интуитивен достъп до най-доброто първокласно и местно съдържание. Можем също така да гарантираме, че съдържанието на Mах, предоставяно от Philips Smart TV, винаги ще се гледа с изключително високо качество на картината и звука“.
Хасинто Рока, главен изпълнителен директор на Titan OS, заяви: „Развълнувани сме, че ще предоставим библиотеката на Max от световна класа на милиони зрители на Philips TV в Европа, предлагайки нашите емблематични франчайзи и първокласни развлечения. Това партньорство затвърждава ангажимента ни да създаваме най-доброто телевизионно изживяване. Като използваме нашите функции за персонализация и откриваемост, ние се стремим да свържем невероятното предложение на Max с правилната аудитория“.
Снимки: Philips