Те са Георги и Анжела. В първата секунда личните им имена не предизвикват бърза асоциация. Ако ги завъртим в умовете си, най-вероятно ще се досетим, че Георги е едно от вече позабравените велики български имена, които след себе си извикват определението „победоносец“. Анжела от друга страна е с нетрадиционно, но изпълнено с нежност име, което не ни се иска да съкращаваме. Нито пък да свършва...като един спокоен неделен ден. Но понякога съзнанието ни играе игри - като например момента, в който изречете друго нестандартно за нашите географски ширини име - Johnnie, - а през невроните някак си мълниеносно се изплъзне познатото - Walker. Виждате ли, понякога първото име внася енергията на притежателя му почти неусетно?  

 

Сигурни сме, че и Георги престава да бъде непознат, когато след това чуете Тошев. Журналист, телевизионен водещ, продуцент, режисьор и най-четеният биографичен български автор за 2021 година. Георги Тошев може да има много определения, професии и занимания, но ако трябва да изберем само едно единствено от тях, мнозина биха заложили на посланик, но не в онзи пряк смисъл. В едно от малкото интервюта, в които се е заел да отговаря на въпросите, той споделя, че е посредник. Защото „събира време в истории“.

Георги Тошев е истинско въплъщение на The Walkers - той е в постоянна надпревара с времето по пътя към поредното приключение. Нарича себе си „времеукротител“ и трябва да му признаем, че наистина не познаваме много личности, които да боравят с тези все недостигащи 24 часа по толкова завладяващ начин. Той пренася посланията си през времето, за да бъдат запазени за бъдещите поколения и да подхранят паметта във времена, в които все нещо забравяме. Ако четете биографиите, по които е работил, или се потопите във филмите, които е заснел, ще усетите умението му да попива динамиката на невидимите житейски пътеки. Знае как да разкаже историята, но без да се опита да изпъкне над нея, защото не я натоварва с каквито и да е предразсъдъци. Това би било прекалено лесно - един вид пряк път, който обаче би ни лишил от богатството на пространството и времето на героите, за които разказва. Разбира се - и ние искаме поне веднъж да попаднем в неговите ситуации - от пиедестала на социалните мрежи изглежда някак лесно да споделиш питието си с Хавиер Бардем или да обядваш с Брайън Мей. Струва ни се, че Георги Тошев може да е навсякъде - на премиерата на филма си, а следобеда да кара изтребител или да взема интервю от Никол Кидман. За него като че ли няма невъзможни неща, но това се дължи на факта, че енергията му е въпрос на мотивация. Ето защо той не губи време в празни приказки (колкото и сладки да бъдат те), а призовава в стила на The Walkers:

„Не говори. Действай.“ Защото това е девиз, който работи еднакво добре както в пулсиращия ритъм на града, така и сред перфектното усамотение сред природата. В крайна сметка, „ако си тръгнал, ще пристигнеш някъде“.  

Анжела от своя страна блести по-силно от звезда. Въпреки че технологиите ни позволяват да преплитаме астрономия, кино и бързи мотоциклети в новинарския си поток, Анжела го прави в истинския живот - точно както един The Walker би трябвало да премине през съвремието ни. Тя никога не се отказва, бори се с несгодите с хъс и винаги успява да стигне дотам, докъдето е решила. Заигравайки се с противоположностите, тя твърди, че е и „дяволски любопитна“, но това означава, че животът както блясък ѝ поднася и ситуации, в които може и да падне. Тя обаче просто става, изтупва прахта и продължава да върви напред. Звездата ѝ изгрява с филмите „Източни пиеси“ и „Авé“, но ние не можем да забравим ролите ѝ в „Райската стая”, „Пътят към Коста дел Маресме“ и разбира се - феноменалния „Т2 Трейнспотинг“ на Дани Бойл. Пътят може и да е осеян с награди, номинации, светлините на прожекторите и славата, но тя определено знае някои от правилата на Вселената, на които да ни научи. Защото умее да се наслаждава на неочакваните обрати.

Не трябва да се заблуждаваме от това, че може да ни се стори привидно плаха, защото тя намира време да се опита да овладее физиката и математиката и сме сигурни, че няма да се спре до дипломата. В стълбището ѝ за формули на успеха преминаваме през етажи на бързи мотоциклетни скорости и шеметни DJ-ски изяви. И като че ли това не е достатъчно, но тя не оставя нищо в клопката на съмненията. Тя е пряма и заявява:

  „За мен всичко е енергия, която тече като река, а реката не тече назад. Дори да се „върнем“ към дадено начинание или ситуация, то никога няма да е същото като преди.“ И неслучайно откриваме у нея „жаждата“ за утре: за Анжела всеки ден е ново приключение, а залезът - залог, че утре ще има изгрев. А за опознаването на тези непознати територии правилото е едно: „Не говори. Действай.“.

Johnnie Walker представя историите на Анжела и Георги в кампанията си  „The Walkers“, за да вдъхновят хората да продължават да се движат напред, да поемат по нови, вълнуващи пътеки и да не се отказват, независимо какво се изпречва на пътя им, защото успехът винаги си заслужава. Кампанията трансформира легендарния слоган Keep Walking в призив за всеобщ прогрес и му придава нов съвременен прочит, според който не е нужно да се задоволяваме с нещата такива, каквито са - защото напредъкът е нещо, което можем да постигнем заедно.

Точно като историята на Johnnie Walker, в животите си Анжела и Георги никога не са ходили по oтъпкани пътеки. Напротив - те са доказателството, че движението напред и преодоляването на границите са това, което ни прави хората, които сме.

Johnnie Walker е скоч уиски марка номер едно в света (IWSR 2019), харесвана от хората в над 180 страни по света. От основаването ѝ преди 200 години от John Walker до днес мастър-блендърите на марката винаги са преследвали вкус и качество над всичко останало.

Днешното портфолио от награждавани уискита на марката включва Johnnie Walker Red Label, Black Label, Double Black, Green Label, Gold Label Reserve, Aged 18 Years and Blue Label.

Заедно те съставляват продажби от над 19 милиона каси годишно (IWSR, 2018), превръщайки Johnnie Walker в най-популярната скоч уиски марка в света.

Снимки: Johnnie Walker