Дистопичният южнокорейски сериал Squid Game по Netflix има реален шанс да се превърне в най-хитовата продукция на компанията до момента. Амбициозната прогноза е на Тед Сарандос - един от изпълнителнителните директори на продукцията.  

Според него в момента Squid Game е сериал номер едно в каталога на компанията по целия свят. Така със сигурност сериалът ще бъде най-гледаното шоу на език, различен от английския, но според Сарандос Squid Game има „много добър шанс“ да стане най-популярният сериал изобщо.

Той не разкрива данните, по които измерва популярността на продукцията. По традиция Netflix класира оригиналните си продукции според това, колко хора са гледали дадено заглавие поне две минути за първите 28 дни. Ако в случая се използва същата статистика, Squid Game ще трябва да изпревари Lupin, който до момента е най-гледаният сериал на език, различен от английски, както и Bridgerton, който е най-популярният сериал на Netflix изобщо.

Премиерата на Squid Game беше на 17 септември, така че все още е изминало прекалено малко време за сериозни прогнози.

Години наред Netflix ревниво крие данните за това, колко се гледа оригиналното му съдържание. В последно време обаче компанията започна да повдига завесата, за да генерира повече интерес към своите продукции. Към момента Netflix дори има категория топ 10, в която зрителите могат да видят най-популярните заглавия в своята страна за всеки един ден.

Снимка: Netflix

Виж още: Amazon желае отпечатък от вашата длан. Бягайте далеч