Високоскоростен интернет през ADSL с 10% отстъпка предлага от днес БТК за клиентите си в магазините на Техномаркет Европа в цялата страна. Така при договор за БТК ADSL 512 Безкрай за срок от 12 месеца клиентите ще плащат 30 лв., а при двугодишен договор същият пакет ще струва само 24 лв. В края на миналата година БТК увеличи двойно скоростта на ADSL пакетите си и намали значително цената им.
Промоцията важи от 12 май до 30 юни 2006 г. в 18 обекта на Техномаркет из 14 града в страната. Клиентите на магазините ще могат да заявяват високоскоростен интернет със скорости от 512, 1024 и 2048 Kbps.
Сигурни сме, че с новото предложение, което правим на клиентите си, даваме най-добрата цена за бърз и сигурен Интернет и ще убедим нови потребители да изберат широколентовата технология за достъп до мрежата. В БТК сме наясно, че услугата трябва да бъде достъпна за още повече потребители в България, които искат да усетят предимствата на коренно различното качество и скорост на достъп чрез броудбанд технология, както и удобството на сигурната връзка, която не се влияе нито от броя на останалите потребители на услугата, нито от климатичните условия, заяви говорителят на компанията Димитър Цонев.
Едно от важните предимства на високоскоростния достъп до интернет през DSL технология, е че тя дава възможност на клиентите да използват телефона си и едновременно с това да са в интернет без да натоварват телефонната си сметка.
Припомняме, че крайното потребителско оборудване е безплатно за всички потребители. Те могат да изберат степента на обслужване - дали да инсталират модема си безплатно сами или да получат техническо обслужване от екип на БТК за 30 лева. Пет са пакетите, които БТК предлага на крайните потребители на високоскоростни интернет услуги. Два от тях БТК ADSL 256 Темпо и БТК ADSL 512 Безкрай са предназначени за домашни потребители. Специално за бизнеса пък компанията предлага още три пакета със скорост на download достигаща 2Mbps БТК ADSL 512 BIZ, БТК ADSL 1024 BIZ или БТК ADSL 2048 BIZ.
БТК се стреми да улесни максимално достъпа на клиентите си до продуктите и услугите на компанията и непрекъснато разширява мрежата си от партньори, където представянето на портфолиото на телекома, както и плащането на месечните сметки може да става по най-удобен за хората начин. Към момента освен в БТК центровете, продуктите на компанията се продават в още над 300 търговски обекта в цялата страна.

Тагове: