Още когато разбрахме, че Apple работи по умен часовник с фитнес функционалност, очаквахме компанията да спре да промотира конкурентите продукти на Nike, Jawbone, Fitbit и други компании. Не е учудващо, че броени седмици преди да започнат продажбите на Apple Watch, фитнес гривните, които доскоро можехме да купим в магазините на Apple, слизат от рафтовете. Продажбите в магазините на Apple по света имат ключова роля за успеха на Nike FuelBand, същото се отнася и за няколкото модела Jawbone Up, макар и в по-малка степен.

Припомняме, че през 2014 г. Apple спря да предлага продуктите на Bose, след като последната подписа договор с NFL и забрани показването на слушалки на Beats в кадър. Малко по-късно продуктите на Bose се завърнаха в магазините на Apple.

Смятате ли, че фитнес тракърите имат шанс да оцелеят след масовото навлизане на умните часовници?

Тагове: