Производителите на GPS навигатори са изправени пред сериозен проблем. Макар техните устройства все още да са по-точни и удобни за работа, постепенно те спират да апелират към обикновените потребители, които са доволни от смартфоните си. Именно затова Garmin постепенно се преориентира към устройства с фитнес ориентираност.

Първият фитнес тракър на компанията се нарича Vivofit. Той има сходен дизайн с Nike Fuelband, но концепцията му е различна. Устройството има дисплей, който показва на потребителя часа, но и периода на неактивност. Червената лента става все по-дълга, което напомня, че той трябва да се поразмърда, дори за кратко. Подобно на платформата на Nike, всеки потребител трябва да постигне дневната си цел (комбинация от изразходени калории, изминато разстояние и други метрики), но тук тя се определя от алгоритмите на Garmin, а не ръчно.

В случай, че се справяте добре, Vivofit ще ви стимулира да живеете още по-активно. Продажбите започват през първата четвърт на годината в различни цветове. Версията с пулсомер струва 169.99 долара, а тази без — 129.99 долара.

А видяхте ли фитнес тракъра на LG?

Тагове: