Със сигурност сте забелязали, че след като всички потребителски профили в социалната мрежа преминаха към новия Timeline изглед (за който ние писахме още през септември) , фенстраниците запазиха стария си дизайн. Това определено води до непостоянство в дизайна на Facebook, което влошава ползваемостта. 

AdAge споделя, че на 29-ти февруари ще се състои събитие, по време на което пред маркетингови експерти и представители на големи корпорации ще бъде представен Timeline изгледът на фенстраниците. В началото той ще бъде в бета версия и няма да бъде достъпен за всички, но постепенно ще започне да се интегрира навсякъде. 

Дотогава може да станете фенове на HiComm във Facebook, като поетите страницата ни тук. В нея ще откриете най-интересното съдържание от деня, както и информация за новите броеве на списанието. 

 

Тагове: