2012 г. е една от най-динамичните години за социалната мрежа. Преди началото на втората й половина Facebook купи Instagram и Karma, излезе на борсата и окончателно въведе Timeline, а главният изпълнителен директор и създател на платформата се ожени. Какво следва?

Pocket Lint споделя, че лилавият гигант вероятно има намерения да се конкурира с Google и Mozilla в браузърните войни. За тази цел е възможно Закърбърг и компания да купят постепенно залязващия браузър Opera. 

Разбира се, става въпрос само за слухове, но в информацията се включва и фактът, че Opera временно е спряла да наема нови служители и вероятно си търси нов купувач. Възможностите за Facebook са много. Ние вярваме, че браузърът ще запази по-голямата част от функционалността си, но ще стане тясно обвързан със социалната мрежа и ще разполага с набор от опции за споделяне директно в лентата си с инструменти. Привърженици на конспиративните теории вероятно са на мнение, че Facebook има планове да започне да следи интернет потреблението. Също като Google, Apple и Microsoft. Шегуваме се. 

 

Тагове: