Все повече азиатски производители на високотехнологични устройства се чувстват задължени да опитат да предлагат смартфони със собствената си марка. Това направи и HTC в близкото минало и, макар финансовите резултати на компанията в последните няколко тримесечия да не са отлични, тя е един от най-големите производители на умни устройства в света. Същото се отнася и за ZTE и Huawei, които се конкурират в по-ниските ценови класове.
Поредният азиатски претендент за изграждане на силна собствена идентичност вероятно е Foxconn. Противоречивият източник DigiTimes твърди, че компанията планира да започне да предлага смартфони със своя бранд през 2013 г., като за начало те вероятно ще бъдат предназначени само за китайския пазар.
Не е изключено пазарните амбиции на най-големия изпълнител на Apple да се разпрострат и в Европа и САЩ, макар и по-късно.