Макар Evernote да е преди всичко услуга за дигитални бележки, целите на компанията са много по-високи от това, което си личи от последните коментари на главния изпълнителен директор Фил Либин. Въпреки че развитието на компанията и колаборациите с други услуги са вече в действие, Evernote планира много повече.
Една от областите, в които компанията има силен интерес, са wearable устройствата. Според Либин всички съществуващи до момента изхождат от грешна първоначална концепция за самостоятелно използване. Той смята, че умните гривни и часовници не трябва да работят с отделни версии на съответните мобилни приложения, а да разширяват възможностите на останалите устройства, които използваме.
Либин не е доволен и от функционалността на изкуствените интелекти, използвани в съвременните устройства и дигитални услуги. Според него те се делят на три категории – такива, които карат потребителя да се чувства като дете, добродушни помощници като Siri, на които той може да бъде своеобразен шеф, и такива, които позволяват на потребителя да върши това, което иска бързо и ефективно. Последното той определя като "да се чувстваш като Супермен" и е основна цел на бъдещите проекти на Evernote.
А знаете ли, че магазините на Moleskine носят най-много приходи, когато са близо до тези на Apple?