Създаването на истински конкурент на Facebook винаги е било мечта на Лари Пейдж и Сергей Брин. Google направи много опити, сред които неуспешните Wave и Buzz. Google+ определено е най-успешният сред тях, но отдавна е ясно, че социалната платформа на момчетата от Маунтин Вю няма шанс срещу Facebook.
След напускането на ръководителя на Google+ дивизията, Вик Гундотра, все повече източници твърдят, че Google е на път да се префокусира и да спре да се стреми да промотира Google+. Бутонът, който може да видите в нашата галерия, все още е видим само за малка част от потребителите, но това не го прави по-малко показателен. В момента той позволява да се логнете с "Google+", но изглежда Google постепенно преминава към използване на по-общо име.
Факт е, че много повече потребители са склонни да се доверят на "Google", вместо на "Google+". Смятате ли, че Google вече се е отказала да конкурира Facebook и има други планове за +?