Един от основните проблеми пред Google Glass е приемането на странно изглеждащите очила от масовите потребители. За да успее да достигне до тях, Google трябва да предложи максимално красив и ненатрапчив дизайн.
Най-лесният начин за постигане на близост е използване на класики като Wayfarer и Aviator. Наскоро Google и Luxottica, компанията зад гигантите Ray-Ban и Oakley, обявиха, ключово партньорство. Все още не е ясно кога ще видим първите резултати от него, но е важно да отбележим, че Google получава шанс да предлага Glass във всички магазини на Luxottica в Северна Америка, а по-късно и в света.
Само в САЩ те са над 5000. Дизайните, които очакваме (вероятно по-късно тази година), са дело на Google и Luxottica. Със сигурност сред тях ще са неостаряващи модели, обичани от няколко поколения.