Google се отказа от досегашните си планове за нотификации от бизнеси в Maps. Работното име на функционалността е било Google Here, а технологията позволява изпращане на известия в рамките на 5 секунди от посещаването на определена локация. Планът на Google е включвал партньорства с вериги заведения, магазини и управата на градския транспорт за предоставяне на информация на потребителите.

Google Here позволява изпращането на нотификации, които се отварят на цял екран, дори за потребители, които не са инсталирали приложението на даден бизнес или не са посещавали сайта му. По този начин може да бъде изпращана информация за промоции, нови продукти и разписания на градския транспорт. Функционалността обаче няма да бъде интегрирана в Google Maps, тъй като лесно може да стане досадна. Решението е било взето от Лари Пейдж, според когото нежеланите нотификации от различни бизнеси бързо ще станат дразнещи и ще бъдат игнорирани от потребителите.

А видяхте ли новото лого на Google?