Google ще предложи на онлайн изданията нова услуга, наречена Ad Manager (Рекламен мениджър), която ще ги ръководи и съветва по въпроси, свързани с продажбите на реклами в интернет пространството, съобщи Reuters.

Друга функция на иновацията е, че ще подбира и представя рекламите всеки път, когато потребителят отвори определена уебстраница, съобщи сайтът www.sfnblog.com, позовавайки се на информация от Wall Street Journal. Услугата Ad Manager ще бъде безплатна, обявиха от компанията. Ограничен брой сайтове вече тестват бета версията. Eдин от тях е рекламният DoubleClick, който беше купен от Google преди седмици за сумата от 1.3 милиарда долара.

Най-голямата интернет търсачка в света ще взима процент от печалбата от всяка реклама, която е продадена от него..

Тагове: