ISIS, един от основните конкуренти на Square, е на път да се ребрандира напълно. Компанията за мобилни разплащания търси ново име, защото не иска да се асоциира с ИДИЛ (Ислямска държава на Ирак и Леванта, ISIS на английски).

Терористичната организация и непризната държава е отговорна за голяма част от атентатите в Сирия през последните няколко месеца. Главният изпълнителен директор на ISIS, Майкъл Абот, вярва, че промяната на името ще повлияе крайно положително на образа на компанията. Новият бранд все още не е измислен, но очакваме да го научим до няколко месеца. Припомняме, че ISIS получи сериозна подкрепа от AT&T и Verizon, но не успя да постигне очакваните успехи.

В момента компанията е на второ място при търсене за ISIS в Google, а първият резултат далеч не събужда положителни емоции.