Вероятно знаете, че Lenovo е #1 производител на PC-та в света. Въпреки това смартфоните на компанията са успешни предимно в родния Китай, макар дори там да са на второ място след Samsung.
Янг Янчинг, главният изпълнителен директор на Lenovo, споделя, че компанията планира да започне да предлага смартфоните си в САЩ в рамките на една календарна година. Тя осъзнава, че основната й задача е да пребори маркетинга на Apple и Samsung, които имат значително по-лъскав имидж и по-премиум име. Lenovo вече предлага смартфони в Русия и Индия, но все още не е навлязла в ключовите пазари на Западна Европа и САЩ, а, както знаем, успехът в тях е ключов.
Янчинг споделя, че Lenovo е готова да направи сериозни инвестиции в маркетинг и придобиване на стартиращи компании, за да освежи кръвта си в най-важния сегмент в момента - този на смартфоните.
А видяхте ли рекламата на един от последните смартфони на Lenovo с Кобе Брайънт?