От момента на пускането на OLED телевизорите на корейския пазар през февруари, компанията LG е успяла да продаде само 200 броя 55 инчови модела. Според източници в бранша, основна причина за това се явява високата цена, базирана на високите производствени разходи.
В момента, цената на тези телевизори в Корея е повече от $10000. Снабдителят с панели на LG Electronics, дъщерната компания LG Display, дълго време е работила относно увеличаването на приходите и сега, за поддържането и на високо ниво е необходимо намаляване цената на OLED технологията.

 

Според източниците, производителите и техните търговски мрежи, занимаващи се с продажба на телевизори ще трябва да изчакат до 2015 година, когато цените на OLED панелите ще паднат до поносими нива (от друга страна, някои аналитични компании, проучващи пазара твърдят, че това няма да се случи поне до 2020 година).
В резултат, производителите, включително и LG явно ще насочат усилията си към пускането на UltraHD телевизори с резолюция 3840 х 2160 пиксела. Засега, цените на UltraHD моделите са двойно по-високи от тези на Full HD TV, но към края на 2013 се очаква тази ценова разлика да намалее значително.

 

Тагове: