Ако сте фенове на финансирането на интересни проекти в Kickstarter, то новата кампания на М-Тел със сигурност ще ви допадне. Центърът за иновации на мобилния оператор има за цел да подпомогне новаторски технологични решения, давайки им шанс да се превърнат в истински продукти. Процедурата е следната:

Добре описаната идея трябва да се изпрати на idea@mobiltel.bg. За около седмица специален екип на оператора анализира нейния потенциал и преценява дали тя има сериозно бъдеще, след което се свързва с автора/авторите. Ако концепцията е наистина иновативна, М-Тел е готов да плати дори шестцифрени суми. След достигане на първи работещ прототип или бета версия, продуктът се тества от потребители на testzone.mtel.bg - ако получи масово одобрение, той ще бъде финансиран допълнително. Крайната цел е зародилата се идея да се превърне в комерсиален продукт.