Главният изпълнителен директор на Nintendo, Сатору Ивата, разкри дългосрочната бизнес стратегия на компанията. За да се излезе от задълбочаващата се вътрешна криза, японският бранд ще се постарае да прескочи смартфоните и wearable устройствата, преминавайки директно към "non-wearable" устройства.
Все още не е напълно ясно какво означава това, но Nintendo споделя, че ще се ориентира към устройства и платформи за подобряване на общото качество на живота. Предполагаме, че компанията ще се възползва от наследството на Wii (в частност Wii Fit), най-успешната конзола на компанията в близкото минало. По-късно екипът ще се постарае да внедри гейминг вселената си в рамките на здравната си платформа, макар да не е напълно ясно как ще се случи това.
Nintendo е бизнес, който има опит с препозициониране. През годините компанията произвежда карти за игра, занимава се с таксиметрови услуги и дори любовни хотели.