Услугата за видео предаване на живо на Twitter — Periscope стартира в края на март и от тогава успя да набере значителна популярност спрямо основния си конкурент Meerkat. На съобщаването на финансовите резултати, главният изпълнителен директор на Twitter Дик Костоло сподели някои вълнуващи цифри. Twitter вече има 300 милиона активни потребители, а Periscope е успяла да събере милион в първите 10 дни от съществуването си. Данните са наистина изненадващи и показват растящ интерес към услугите за стрийминг на видео на живо. Основният конкурент на Periscope — Meerkat, беше първи на пазара, но не успя да постигне бързия растеж на услугата на Twitter. Като основна причина за това много анализатори посочват най-вече блокирането на достъпа до Twitter скоро след дебюта на услугата и други детайли като недоизпипан интерфейс и липсата на възможност за запазване на съдържанието, което е било стриймвано за по-късно възпроизвеждане.

Дали популярността на услугите за предаване на живо ще се запази, можем само да гадаем, но от Twitter бяха категорични, че ще направят споделянето на видео съдържание по-лесно и удобно.