Според Рик Остерлох, текущият президент на Motorola, компаниите, които залагат на смартфони от висок клас с цена между 600 и 700 долара, трябва да внимават.

Пред Re/code той споделя, че все повече потребители се ориентират към устройства от среден клас, които осигуряват сходно потребителско изживяване. Според него именно Motorola е в изгодна позиция, тъй като представя малко смартфони годишно и се стреми да балансира цените им, без да сегментира ценовите класове в грубите категории нисък, среден и висок. Компанията е на второ място по продажби в Бразилия и на четвърто в Индия. Според Остерлох именно подобни пазари са все по-важни и Lenovo ще помогне на Motorola да стигне до по-голяма част от тях. В момента компанията предлага устройствата си в 45 страни, но след приключването на придобиването от китайската компания този брой би трябвало да се увеличи.

А знаете ли, че Motorola работи по златна версия на Moto 360?