Според нов доклад, отнасящ се за първата половина на 2015 г., продажбата на винилови плочи все още носи по-високи приходи от стрийминга с реклами. В последната категория влизат безплатни стрийминг услуги, които разчитат на приходи от рекламно съдържание като YouTube, Vevo и безплатната версия на Spotify.
За периода между януари и юни тази година продажбите на винилови плочи са натрупали 221.8 милиона долара приходи в световен мащаб, докато стрийминг услугите допринасят общо за приходи от 162.7 милиона. Тази тенденция вероятно няма да се запази много дълго, тъй като популярността на стрийминг услугите, били те безплатни или платени, расте непрекъснато. Цялостният тренд за по-високи приходи от дигитални методи за разпространение, отколкото от физически продажби, остава непроменен. Най-много печалби все още носят дигиталните продажби, следвани от абонаменти за стрийминг услуги и физическите продажби на копия.