По време на D: Dive Into Media 2013, конференция, организирана от Кара Суишър и Уолт Мосбърг, Дейвид Юн от Samsung сподели, че ключова част от стратегията на компанията е разработката на иновативен софтуер и успешното му свързване с отличен хардуер.
Компанията планира да отвори още два центъра за стимулиране на иновативни идеи и тяхното финансиране, с което се стреми да конкурира независимите бизнес ангели, които отделят средства за успешния старт на услуги като Intagram, Twitter и Facebook.
Според Юн Samsung не трябва да се фокусира само върху хардуера и да разчита на предоставените от Google и Microsoft основи, а да създава собствени екосистеми от приложения и услуги върху тях. Всъщност корейците правят именно това с TouchWiz - версията на Android, която използват, е толкова различна от чистата, че е трудно да не я наречем отделна платформа, базирана на Android.
Новите центрове за идеи ще бъдат в Сан Франциско и Ню Йорк. А знаете ли, че Тим Кук не е искал Apple да съди Samsung?