Ако ви се е налагало да рекламирате дейността си в социална мрежа номер Едно в света, Facebook, то вероятно ще оцените новата възможност, която предлага една от най-силните дигитални медийни мрежи в Централна и Източна Европа - Thinkdigital. Новата рекламна услуга се нарича „Ретаргетиране във Facebook”. Тя ефективно съчетава масивния обхват на социалната мрежата и уникалните характеристики на Facebook Exchange (FBX) с иновативна услуга за Ретаргетиране. 

 

Но как на практика работи тя? С няколко думи… активността на даден потребител на уебсайта на компанията се записва, а след това същият потребител е изложен на навременно и релевантно съдържание от гореспомената марка чрез реклама във Facebook.

 

Ретаргетирането във Facebook не само свързва марката отново с потребителите, но го прави по най-ефективния възможен начин. Според  Triggit  „потребителите са 240% по-склонни да се върнат на вашия сайт, ако са ретаргетирани с правилната реклама във Facebook“, а „60% от потребителите, виждат вашите Ретаргетиращи реклами във Facebook до един час, след като са напуснали сайта ви“. 

 

Новата полезна услуга е вече достъпна за клиенти в България и може да бъда закупена, като самостоятелно решение или в комбинация с вече съществуващия продукт за ретаргетиране на Thinkdigital, за постигане на по-добър рийч и резултати. 

 

За повече информация: http://thinkdigital.bg/

 

 

 

 

Тагове: