Тим Ву, едно от основните лица зад термина мрежова неутралност, разлседва генерирането на резултати на Google заедно със служители на Yelp. В подробен труд те посочват как компанията позиционира резултатите, водещи към собствените й услуги, твърде агресивно. Това е разбираемо в случаи, когато Google може да даде директен отговор на въпрос чрез Knowledge Graph, не и при обикновени линкове.

Днес над 1/3 от потреблението на Google е в търсене на местни резултати, най-вече бизнеси. Тази стойност достига цели 50% на мобилни устройства. В този ред на мисли, предимството на Google Maps е проблем за Yelp, която често остава твърде назад за потребителите.

Тим Ву се страхува, че Google се превръща в Microsoft и повтаря случилото се с Internet Explorer. Потреблението на браузъра на компанията е толкова високо не заради качествата му, а защото идва предварително инсталиран с Windows.