Uber работи усилено за развиването на услугите си за доставка, а най-новата област на интерес за компанията са луксозните стоки. Системата за доставки на модни дрехи, аксесоари, бижута и козметика е в тестов период, а за реализацията на услугата Uber вече си партнира с 400 компании за премиум продукти. Сред брандовете са имена от света на модата като Louis Vuitton, Tiffany, Hugo Boss и Neiman Marcus. Към момента доставянето на стоки все още е обвързано с наличността във физически магазини, тъй като шофьорите на Uber не работят със складове на модните брандове. Бързината на доставките би трябвало да е достатъчна компенсация за това неудобство, но все още няма отзиви за качеството на предлаганата от Uber услуга.
Новата програма е част от усилията на компанията да навлезе в сектора на услугите за доставки — както вероятно знаете, Uber експериментира с доставяне на покупки и продукти за домакинството и предлага собствена куриерска услуга в Манхатън.
Услугата за доставка на храна UberEats пък наскоро започна работа в Ню Йорк и Чикаго, след като беше посрещната добре в Барселона и Лос Анджелис.