В САЩ всеки трети посещава Facebook ежедневно. Това прави повече от 128 млн. души, а във Великобритания броят е около 24 млн. Facebook пускат регионална информация за първи път, като целта е рекламодателите да разберат как хората използват социалната мрежа.
„Искаме да наблегнем, че това са потребители, до които можете да достигнете още утре“, коментират от Facebook.
Премиерният епизод от последния сезон на един от най-гледаните сериали - „Breaking Bad” е гледан от почти 6 млн. зрители. Facebook има повече от 1 млрд. потребители. Популярността на социалната мрежа не може да бъде подлагана на съмнение, но рекламните агенции изискват повече информация, за да вземат решение. Според Rebecca Lieb – анализатор в Altimter Group - 1 млрд. е много абстрактно число: „Facebook е впечатляващ и обширен, но ще можем да получим по-точна информация ако го раздробим регионално.“
Най-голям дял от парите, отделени за реклама, отива в телевизиите – 39%, а 25% за дигиталните реклами. Статистиката е оповестена от eMarketer и се отнася за пазара в САЩ. Цифрите говорят, че повече хора посещават Facebook, отколкото гледат, например, премиерен епизод на дългоочакван сериал. „Очите са важни, но не единствени“, коментира Clark Fredricksen, който е вицепрезидент на eMarketer. „В телевизионните реклами сетивността е на много високо ниво. Да седиш и гледаш екрана е много по-различно от интернет сърфиране по „график“.