В САЩ всеки трети посещава Facebook ежедневно. Това прави повече от 128 млн. души, а във Великобритания броят е около 24 млн. Facebook пускат регионална информация за първи път, като целта е рекламодателите да разберат как хората използват социалната мрежа.  

 

Информацията трябва да помогне и за привличането на рекламодатели, които влагат пари в телевизионните реклами.

 

Искаме да наблегнем, че това са потребители, до които можете да достигнете още утре“, коментират от Facebook.

 

Премиерният епизод от последния сезон на един от най-гледаните сериали - Breaking Bad” е гледан от почти 6 млн. зрители. Facebook има повече от 1 млрд. потребители. Популярността на социалната мрежа не може да бъде подлагана на съмнение, но рекламните агенции изискват повече информация, за да вземат решение. Според Rebecca Lieb – анализатор в Altimter Group - 1 млрд. е много абстрактно число: „Facebook е впечатляващ и обширен, но ще можем да получим по-точна информация ако го раздробим регионално.“

 

Най-голям дял от парите, отделени за реклама, отива в телевизиите 39%, а 25% за дигиталните реклами. Статистиката е оповестена от eMarketer и се отнася за пазара в САЩ. Цифрите говорят, че повече хора посещават Facebook, отколкото гледат, например, премиерен епизод на дългоочакван сериал. „Очите са важни, но не единствени“, коментира Clark Fredricksen, който е вицепрезидент на eMarketer. „В телевизионните реклами сетивността е на много високо ниво. Да седиш и гледаш екрана е много по-различно от интернет сърфиране по „график“.

Тагове: