Както ви съобщихме, една от най-очакваните от нас (и особено от мен) игри за 2017, Scalebound, беше спряна от разработване. И както всяка друга история, и тази може да бъде погледната от поне два различни ъгъла. В единия имаме студиото, разработвало заглавието - Platinum Games. От другата - издателя Microsoft Studios. За жалост нито една от тях не разкрива каква е причината зад спирането на играта, но поне вече знаем малко повече за мнението им по въпроса.

В поредица от туитове изпълнителният директор на Platinum Games, Кеничи Сато, публикува официалното извинение на японското студио за спирането на играта. Ако четем между редовете, разбираме и още нещо. Platinum не възнамеряват да продължат разработването на Scalebound без Microsoft и проектът е напълно мъртъв:

Относно спирането на Scalebound

Съжаляваме, че на 9 януари 2017 г. Microsoft Studios обявиха спирането на Scalebound. Много сме разочаровани от начина, по който приключиха нещата, особено като знаем, че много от нашите фенове чакаха играта с толкова нетърпение, колкото и ние.

Ще продължим да се стремим да ви предоставяме висококачествени игри, започвайки с NieR: Automata през март, както и продукти като GRANBLUE FANTASY Project Re:Link и LOST ORDER в бъдеще.

Ще продължим да работим здраво, за да оправдаем очакванията ви и приветстваме вашата продължаваща подкрепа!

Президент и CEO,

Кеничи Сато

 

Междувременно Фил Спенсър, оглавяващ Xbox дивизията на Microsoft, също сподели мнението си за спирането на продукцията на Scalebound в Twitter с думите: "Трудно решение, но вярваме, че резултатът е по-добър за Xbox геймърите, но въпреки това е разочароващо. Уверен съм в подготвените ни игри за 2017, които са и нашият фокус."

В момента продължава свалянето на всички видео материали за Scalebound от свързаните с Microsoft акаунти и платформи, като в официалния YouTube канал на Xbox те вече не съществуват или са недостъпни. Страницата на играта беше свалена от Xbox.com още преди официалната информация за спирането й.

Тагове:
Още от Play