Предстоящото ролево приключение Cyberpunk 2077 ще предложи на геймърите между три и пет различни начина за изиграване на някои от неговите куестове. Според старшия дизайнер Филип Уебър различните класове в света на Cyberpunk 2077 ще окажат влияние върху начина, по който геймърите могат да взаимодействат с отделните мисии.
Според него куестовете в играта са изключително комплексни именно заради многобройните класове и умения, но и заради това, че те умело оплитат персонажи и сюжетни линии.
„Използвайки уменията си, често получавате повече възможности за това, как да решите даден куест или част от него“, казва Уебър.
Новината определено е добра, защото е ясно, че Cyberpunk 2077 ще ви даде повече начини да играете, отколкото която и да е от сегашните The Witcher игри. Оставяйки някои от преплитащите се сюжетни нишки настрана, повечето от куестовете в поредицата The Witcher са относително линейни и залагат на един и същ набор от похвати, с които да ги изпълните – нещо, което явно ще бъде разширено в Cyberpunk 2077.